Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2013 14:36 - Медицината на новото хилядолетие
Автор: bgzdrave Категория: Други   
Прочетен: 1022 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 19.10.2013 17:28



www.bgzdrave.eu

През месец февруари 1996 г., когато започнаха отношенията ни с  AquaSource аз дори не бях чувала за бизнес, камо ли да знаех нещо за възможността, която дава мрежовият маркетинг. Случайно прочетох един материал за кламатските водорасли. Беше не повече от една страница, която д-р Петър Найденов ми подаде и каза: “Прочети го и кажи какво мислиш.” На сутринта отидох при него с парите за регистрация.

Тогава с нея се получаваше и една опаковка Зелена Енергия – 300 капсули. Помислих си, че ще ги използвам вместо популярните поли-витамино-минерални комплекси.

Тогава работех като завеждащ детско отделение в 28. поликлиника и имах затруднения с често боледуващите деца, които не можеха да излязат от модела “болест-антибиотик-отслабване на имунната система и отново болест”. Информацията за водораслите ме въодушеви и ме завладя напълно. Усещах с цялото си същество, че това не са просто някакви хранителни добавки. Мястото, от където идваха, невероятната съвършена комбинация от всички хранителни съставки, необходими на човешкия организъм за да расте, да се развива и да поддържа добро здраве, ме омагьосаха…

Веднага самата аз започнах да употребявам продуктите, да ги давам на децата ни, които тогава бяха на 5 и 7 години, и да ги препоръчвам на моите пациенти. Четях с голям интерес всичко, каквото се появяваше като информация за тези необикновени същества. Малкото теория, която знаех, я прилагах в практиката с истинска любов и дълбока вяра в качеството на продуктите. Започнах с майките, които бяха готови да опитат нещо толкова непознато и екзотично като водораслите. Наблюдавах зорко какво ще се случи. Исках факти, категорични факти!

По това време учех и прилагах в практиката си хомеопатия. Бях спокойна за фирмата и качеството на продуктите, защото разбрах, че основателите й са колеги хомеопати. Започнах да използвам цялата продуктова гама на AquaSource и още през първите месеци се получиха повече от обнадеждаващи резултати. И въпреки това често получавах бетонна стена от явно недоверие, скептицизъм и скрити подигравки от близки, приятели и колеги. Но аз не ги слушах, защото те не познаваха продуктите. Продължавах упорито всеки ден да ги консумирам, да ги давам на семейството си и на пациентите, които ми вярваха… Това за всички около мен беше пълна лудост и ми сложиха етикета “авантюристка”. Аз обаче вътрешно бях спокойна, че както хомеопатията не е фалшива система за лечение, а най-правилната, така и водораслите са най-съвършената храна.

По онова време съществуваше голяма пропаст между моите потребности и възможностите, които ми даваше лекарската заплата. Голямата ми мечта беше да имам къща с двор. Исках да имам свободата да задоволявам нуждите на семейството си, разбира се в рамките на разумното. Вече бях взела категоричното решение, че това ще се случи, но не знаех как. През ум не ми е минало, че това ще стане с една тогава никому неизвестна английска фирма, точно с водорасли, на всичкото отгоре – чрез дистрибуция.

Започнах да се интересувам от системата МЛМ и благодарение на д-р Петър Найденов с бързи темпове започнах да се ограмотявам финансово. Резултатите от моите адекватно-неадекватни постъпки бяха повече от впечатляващи. Разбрах какво означава “успех на начинаещия”, когато в пощенската си кутия намерих писмо от Англия с оригинален чек за неголяма сума британски лири.Помня как отидох в банката и много плахо го подадох, за да ми го осребрят. Когато това стана, усетих спокойствие и още по-голяма увереност, че съм на правилния път.

Работехме заедно с Петър, слушах го и ставах все по-компетентна. Четях и прилагах всичко, което ми предлагаше, работех упорито, постоянно и непоклатимо. Точно така идваха и чековете от Англия. Екипът от дистрибутори се оформяше и мрежата ни растеше. Започнах да виждам как моите желания и голямата ми мечта се реализират. И вярна на „авантюристичния” си характер, още същата година, ноември месец, напуснах държавната си работа и започнах частна практика. Лекувах децата и техните родители с хомеопатия и продуктите на AquaSource. Забележете, годината е 1996! Тогава България беше в истинска криза, но не световна, както сега и никой особено много не говореше за нея.

Сега вече категорично мога да кажа, че имам мечтаната свобода. Станах друг човек. Постоянно срещам интересни хора, с много пациенти ставаме приятели и бизнес-партньори, работим заедно и си помагаме взаимно да постигнем мечтите си. Пътувам из България, пътувам и по света. Намерих себе си и помагам на другите да направят същото. Моят успех се отразява много, много положително и на семейството ми, и на професията ми. Следвам мечтата си за една друга, по-различна медицина. В работата си акцентирам върху профилактиката и холистичния подход, получавам стабилни резултати и това ми доставя огромно професионално удовлетворение. Вече не съм просто лекар, а истински лечител – това е велико изкуство. Моето шесто чувство се оказа превъзходен водач към добрата, да не кажа блестяща репутация, която имам сега като лекар.

Стигнах дотук благодарение на моята непоклатима последователност в нещо, в което съм повярвала. Най-ценното обаче, което получих от работата ми с AquaSource е личностното ми изграждане чрез постоянното общуване с Петър, Тео, Артър, Лили и десетките лектори от фирмените семинари. Принципа на Мечо Пух “Колкото повече, толкова повече” е валиден на 100%. Колкото повече ползвам продуктите на AquaSource и се уча, толкова по-щастлив човек ставам, т. е. имам здраве, пари и свободно време. Пожелавам го на всички, които четат тези редове. Благодаря, че я има AquaSource и всички, които са свързани по някакъв начин с нея.

06.10.2013г.

д-р Вилма Михайлова





Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bgzdrave
Категория: Други
Прочетен: 421965
Постинги: 168
Коментари: 29
Гласове: 1661
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930